עשרה סימנים וטיפים (גאוניים) שאת פשוט לא לובשת את החזייה שלך נכון

 

מציאת חזייה שתתאים לך לא חייבת להיות מטלה מלחיצה! לא משנה אם את במידה A  או F, לנו יש עשרה טיפים שיכולים לעזור לך.

חזייה

 

1. המידה שלך תשתנה! אפילו עלייה או ירידה של 2.5 קילו במשקל עלולה להשפיע על מידת ההיקף שלך ומידת הקאפ.
אל תניחי שהחזייה שלבשת בצבא תתאים לך גם בטיול לדרום אמריקה.

2. כשאת רוכשת חזייה, סגרי את החזייה באמצאות הווים הראשונים ותראי אם היא נוחה.
כך כאשר היא תתרחב עם הזמן או מבנה גופך ישתנה, יהיה לך מקום להדק.

3. הכתפיות לוחצות ומשאירות סימנים.
החזה שלך לא כבד מידי! הכתפיות לא נותנות לך תמיכה כמו שהן אמורות. אם רכשת חזייה איכותית הבעיה לא אמורה לקרות. במידה וקורת, נסי להרחיב את הכתפייה.
 
4. מרכז החזייה עולה.
קשת החזייה במרכז החזה בין שני הקאפים אמור להיות שטוח. אם קיים מרווח, מידת הקאפ שלך קטנה מידי, נסי לעלות במידה. את אמורה להצליח להרים את ידייך מעל ראשך מבלי שקשת החזייה תעלה.

5. עצם הברזל מציקה.
אל תחשבי שכל החזיות עם עצם הברזל הן לא נוחות!
עצם הברזל מעניקה תמיכה ומראה חזה שופע, נסי לעלות במידת הקאפ ומנעי מהעצם להציק לך.

6. שקע בגב.
כפל העור הנוצר לפעמים הוא לא שומן גב! פשוט רצועת החזייה הדוקה מידי, לוחצת ומקפלת את העור בגב ומייצרת לך מראה לא אסטטי.
כנראה שרצועת הגב קטנה מידי...

7. הכתפייה נשמטת.
אם כתפיית החזייה נשמטת לך כל הזמן, כנראה שהחזייה גדולה מידי.

8. החזה "גולש".
אם החזה גולש מעבר לקאפ החזייה, עלייך לעלות במידת קאפ.

9. צוואר והגב כואבים.
את כנראה לא מקבלת מספיק תמיכה. כנראה בשל מידת חזייה לא נכונה או חזייה לא איכותית.

10. קאפ החזייה מקומט ונופל.
כנראה שמידת הקאפ גדולה מידי או גזרה לא טובה. נסי לרדת במידה אחת.